4 veckor

Igår va det fyra veckor sen förlossningen. Sjukt vad tiden flyger iväg när man har bebis. Jag har alltid o göra :) men jag gillar att ha o göra annars blir jag rastlös.

De senaste två veckorna har de hänt endel med kroppen också. Fått lite mer midja och magen fortsätter krympa. Men har mkt kvar, man ser inte det så väl när jag står upp men det är mycket fett på magen och över höfterna som valkar sig. Men jag gillar att ha ett mål och är väldigt taggad :)

Dagens måltider:

Frukost: smoothie gjord på turkisk youghurt, kvarg, blåbär, linfrön och mjölk

Lunch: köttfärssoppa

Mellanmål: röda vinbär och ett knäckebröd

Middag: grillad lax, potatis, halloumi med gräddfil och gräslök.

Eventuell efterrätt: jordgubbar med LCHF glass. (Hittade den på ICA).


Jag äter rätt dåligt. Har blivit bara tre rätt små mål per dag. Men borde äta va tredje timme. Men har inte nån riktig aptit. Men en sak som är bra är att jag inte har nåt sötsug kvar. Kände inte alls nåt behov att plocka på mig nåt gott till ikväll som jag alltid gjort innan :) men bara för att ha nåt så fick de bli jordgubbar och glass. Känner dock inget sug på det än.


På den ena bilden framifrån är det 2 veckor efter förlossningen och de andra 4 veckor. Blir spännande att se hur kroppen ändrats om en månad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0