Bajs

Han bajsar inte lite den lille Vincent :) Äter gör han också hela tiden! Har börjat få sår på ena bröstvårtan så det gör väldigt ont o amma där nu. Så tänkte ha amningsnapp ett tag på det bröstet tills de lagt sig.

Testade kissa i duschen igår och det känns mycket bättre nu. Svider bara lite så det är en STOR lättnad! Så nu har jag lite hopp att jag slipper den hemska smärtan.

Denna blöjhinken är superbra. Den heter Sangenic och jag köpte den på amazon.co.uk. Luktar ingenting från den trots de ligger blöjor från fyra dagar tillbaka :)

kasetterna va inte så dyra där heller. Får se hur länge en kasett håller.

 


Kommentarer
Katja

Hej hej läste att du har såriga bröstvårtor. Vilket jag också hade efter några dagars amning, så jag vet hur jävla ont det gör. Jag kan tipsa om en kräm som heter.. medela purelan 100. Jag fick ett litet prov på BB som jag använde sparsamt, väldigt dryg och den hjälpte efter bara några gångers användning! :)

Svar: Hej :)Jag har smörjt med Purelan sen första dagen för o lindra. Tror inte jag har några sår nu. Osäker hur sår ska se ut. Men de ilar alltid väldigt mkt i bröstvårtorna i början. Men de är nog för de är överkänsliga, de blir nog härdade tillslut :)
Malin

2013-07-09 @ 00:04:55
URL: http://katjakourmadias.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0