Bilder från Öland

Här kommer lite bilder som vi tog på Öland. Som jag skrivit innan så är systemkameran ett av mina bästa köp, eller är det mitt bästa köp :) Tänkte framkalla lite bilder efter sommaren och lägga in i album. Tänkte ha ett album för Vincents första år, är ju då det händer så mycket i utvecklingen :)
 
Nu är också Vincent registrerad på skatteverket. De gjorde fel först och missade mellannamnet men idag fick vi ett nytt brev så nu stämmer allt :) Han heter nu Vincent Lennox Nunez Björk :)
Det dumma är att vi börjat kalla han för Ville? Är jag som börjat säga så. Våra katter som heter Findus och Giggs kallar jag för Fille och Gigge haha, då blev Vincent automatiskt Ville. Men vi får börja säga Vincent, för Ville tycker jag inte är så fint ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
Plockade lite blommor, men nån vas fanns ej. 
Sen åt jag ofta min smoothie me färska smultron. Mums Mums!
 


Kommentarer
Mrs V

Ja vincent e finare. En väns son heter vincent...jag brukar bara säga vince. För mig e ville ett helt annat namn :P

Svar: Haha ne de är inte alls likt :P Vince är isf bättre om man ska förkorta det.
Malin

2013-07-23 @ 18:49:59
URL: http://booblusisous.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0