Drar ihop sig

Här är lite bättre bilder på magen. Men jag har lååångt kvar att gå för att få tillbaka kroppen jag hade innan graviditeten. Men jag tycker det är kul att ha ett mål. Nåt annat att fokusera på än bara Vincent, träning är mer som en hobby så det är det jag mestadels kommer ägna mig åt när jag har tid över. Men det är väldigt tråkigt att jag inte kommer in i mina fina sommarkläder. Älskar sommaroutfits. Mina jeansshorts går inte ens över halva låren. Hela höften, magen och låren är mycket bredare. Men jag vet att det går att bli smalare så det är bara tillfälligt.
 
Dagen efter förlossningen
 
4 dagar efter förlossningen.
Änsålänge har jag bara "ettpack". Får se om jag lyckas få fram ett sexpack :P
 
 
 


Kommentarer
Bea

Grattis till fina Vincent!!! Han är hur söt som helst :)
Magen ser verkligen ut att dra sig tillbaka oxå. Tänkte fråga vad du tycker om den vit/rosa BH:n är den skön och hur är storleken? Har funderat på att köpa den själv nämligen :)

Svar: Tack!:) ja han är så fin!
Den är jätteskön. Och även snygg :P jag tycker den är normall i storleken. Men den är nog lite stor i underbandet så du kan ta en storlek mindre där o gå upp en kupa.
Malin

2013-07-01 @ 18:46:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0