En vecka efter förlossning

Nu har det gått en vecka sen förlossningen. Denna veckan har gått riktigt fort. Dagarna bara flyger iväg!
Det beror nog på att man har o göra hela tiden.
Magen har minskat lite för varje dag :) Däremot är jag väldigt mjuk, magen är allt annat än fast. Men mina magmuskler verkar inte va så mycket delade. Jag får kanske ett finger emellan när jag spänner.
Undrar när man kan börja träna plankan? Man kanske ska vänta tills de gått ihop mer eller det kanske är okey att träna den nu? Vet iaf att man inte ska träna situps utan man ska börja inifrån.
 
 
 


Kommentarer
Mikaela

Det finns en bra app med all info om när var och hur man kan träna magen efter en graviditet, mammamage heter den och jag kan varmt rekommendera den!

Svar: Tack för tipset. Har laddat ner den nu. Värt att testa :) den verkar vettig iaf med bra info :)
Malin

2013-07-04 @ 16:08:03
Anonym

Varför så bråttom med att träna? Har gått en vecka...

Svar: Brottom har jag inte. Men jag älskar o träna o har inte kunnat göra det på väldigt länge. Så jag ser fram emot när jag kan börja röra mig som innan igen.
Malin

2013-07-04 @ 20:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0