Framkallning

Håller på att välja bilder till framkallning. Inser nu att jag borde köpt ett MYCKET större album om det ska räcka i ett år :P Kommer framkalla 100 bilder som ska ligga i albumet och det får plats 200? 
Så vi får ha ett album som är hans första tid, antar det är då man tar mest bilder? Eller nej, jag kommer nog alltid fota mycket haha! Men får försöka sortera bort lite bilder så man inte ligger med massvis med album.
 
 
 
Här är lite favoritfoton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi tänkte förstora upp detta fotot och ha i trappan :)


Kommentarer
Johanna

Åh så fina! Underbara! :)

Svar: Tack :)
Malin

2013-07-31 @ 21:02:23
Moa

Men så fina! :) Måste bara säga då jag är så dålig på att kommentera, din blogg är verkligen så himla mysig och du skriver så roliga och varierande inlägg, superkul att kunna följa dig :) Kramar!

Svar: Vad kul o läsa, uppskattar jag verkligen :)Kram
Malin

2013-08-01 @ 01:42:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0