Ny bikini?

Här ser man hur mycket större brösten blivit! Får hoppas de inte blir för hängiga sen när man slutar amma.
Om jag mår bättre imån får jag dra och köpa en ny bikini. Gör inte mig nåt för jag älskar shoppa bikinis :)
 
Vägde mig även igår när jag va hos mina föräldar, och jag väger nu 66.8kg. Har alltså gått ner ca 10 kilo på en vecka, Vincent 4 kilo, vätska, blod och moderkakan va nog dedär 10 kilorna. Men undra om jag nu har 10 kilo i fett som ska ner eller om jag har mer vätska i kroppen. Hade ju varit skönt o gå ner 10 kilo till utan o göra nåt :)
Men jag är glad jag inte fått en enda bristning på magen eller fått en skrynklig mage. Huden är förvånandsvärt fast om jag inte drar ihop den.
 
Vet inte hur många veckor jag va på vänsterbilden, men det va nog under 30 veckor.
 


Kommentarer
Isabelle

Gött för dig att du tappat de mesta av vätska å sånt :)
Jag gick upp ca 28kg å tappade 14 på en vecka... Sen försvann de 2 kg till..öken resten är,fett :( fast har ca 10 kg kvar tillvad jag vägde innan jag blev gravid.
De kommer gå fin fint för dig med, stressa inte med att gå ner i vikt för fort, inte bra för din amning och kroppen kan göra motstånd istället. Kram!

Svar: 10 kilo låter mycket men tror man går ner mkt på att bara amma och äta nyttigt :) sen när kroppen läkt får man börja röra sig lite smått :)Kram
Malin

2013-07-07 @ 23:56:22
Johanna

Superläcker! Blir nog inga problem att gå ner de sista! :)

Svar: Tack! Får hoppas på det :)
Malin

2013-07-08 @ 03:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0