Öland

På onsdag drar jag, Vincent och sambon till stugan i Öland! Har velat åka dit hela sommaren så äntligen ska vi dit! Hoppas det är fint väder bara! Känner jag behöver komma bort från huset, man har varit mer eller mindre instängd de senaste månaderna. Känns som man missat hela sommaren, men vi har fått nåt mycket bättre och det är Vincent :) 
Får se hur det går med att åka in till Borgholm med honom. Vet inte om man ska amma eller ta med en flaska, men tänkte det kan väl inte va bra att ha mjölk i värmen för länge? Hur gör ni när ni är ute?
 
Är så sjukt sugen på att bada! Men man får ju inte bada när man har avslag. Men det är inte alls mycket nu, får hoppas det tar slut snart så man kan känna sig lite fräshare :)
 
 
 


Kommentarer
Johanna

På vilken klinik gjorde du dina bröst? Vad fick du betala
för dom, betalde du direkt eller tog du lån och genom vilka isf? :) sjukt sugen på att fixa mina, hur mycket har du i dom? Skulle bli superglad om du svarade! Tycker du har helt
Perfekt kropp! Även NU som nyförlöst! :)

Svar: Hej!Opererades på citadellkliniken av Jörg Bohn. Tycker han är jätteduktig o generös med korrigeringar.
Betalade 38000 men nu kostar det 42000 på citadell.
Lånade lite av sambon o mamma.
Har 495cc allergan ultra hög profil.
Min bröstförstoring är min bästa investering jag har gjort :)
Kram
Malin

2013-07-13 @ 10:53:27
Johanna

Åh gud så bra! Tusen tack för svaret :) har haft funderingarna länge men kom fram till att vänta till efter barn oså. Ska absolut göra ett besök på den kliniken! Förstår att du ser det som en bra investering, dom är supersnygga! Kram

Svar: Ja kika på den kliniken! Men det är bra o läsa på först vilken placering man vill ha. Citadell lägger bara bakom muskeln o kan därför inte korra muskelproblem med framflytt förutom Tuve. Kan rekommendera denna sidan:
www.plastikoperationsforum.se
Har varit medlem där länge o det är där jag lärt mig allt om bröstoperationer :)
Tack så mkt!:)
Kram
Malin

2013-07-13 @ 14:39:50
Johanna

Har läst mycket om placering och allt möjligt, men går ju absolut inte läsa för mycket. Superbra! Ska genast bli medlem, tack för tipset! :) kram

2013-07-13 @ 22:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0