Outfit

Här kommer lite bilder på gårdagens outfit. Det jobbiga med kjolen är att den åker upp hela tiden då den är rätt tajt. Blir nog bättre nästa sommar :)
 
Vill hitta nån fin klänning o ha till vår namngivelsecermenoni/ fest som vi tänkte ha den 25 augusti. Eller kanske jag hinner gå ner mer så jag kan ha den blå jag beställde. Får vänta o se :)

Har inte alls mycket sug för att shoppa kläder när man inte har kommit tillbaka till sin vanliga vikt än, kläderna sitter inte lika bra. Men det är iofs bra för jag borde inte shoppa mer kläder ;)
 
Funderar att köpa en sån freebra, perfekt till sådana här linnen. Men frågan är om de passar min storlek?
Det får ju inte se ut som ett extra bröst ovanpå utan måste ju följa min form.
 
 


Kommentarer
Johanna

Vilken kropp! Jättesnygg outfit! Lagom somrigt ;) :)

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-07-25 @ 22:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0