Outfits

Det va endel kläder man kom hem med igår! Trött på att bara kunna ha leggins och några få klänningar.
Men kjolen ska jag nog byta till en mindre storlek. Va mycket stretch i och shortsen ska jag sy upp lite, eller klippa bort fransarna.
Jag hade gärna tagit riktiga outfitbilder utomhus eller iaf mot en vit vägg. Men sambon orkar sällan fota :P Isf 1-2 bilder sen tröttnar han.
 
Kjol från Vero Moda
 
Topp från NewYorker
Shorts från BikBok
 
Väst från Vero Moda
 
Keps till sambon från NewYorker
Grå topp NewYorker
 


Kommentarer
Elin

Skaffa ett stativ om din sambo inte gillar att fota :) bra att ha till familjefoton och liknande sen också!

Svar: ja det har jag funderat på. vet du var man köper såna billigt? :)
Malin

2013-07-31 @ 17:48:05
URL: http://elinalgotsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0