Träning

Har nyss powerwalkat i 45 min. Känns så otroligt skönt att jag kan röra på mig igen och är så taggad att börja träna upp min kropp. Men jag får nog gå en kortare sträcka nästa gång för i slutet började det göra ont i kroppen.

Har ätit bra också, och har inte småätit nåt de senaste dagarna vilket är skönt.

Magen har även dragit ihop sig ännu mer idag. Sjukt jag ser skillnad för varje dag! Undrar hur det ser ut om en månad. Hoppas jag hinner använda mina jeansshorts denna sommaren.

Nu får jag börja kolla in alla inspirationsbilder jag samlat på mig :)






Kommentarer
Sara

Ja Gud vad skönt det är att kunna röra sig lite fritt!
Men tänk på att ta det lugnt ändå, kroppen läker ju fortfarande så du inte får nån infektion!

Tänk att de snart är en vecka redan!!!

Svar: Ah jag får ta det lugnt nu i början, man är fortfarande mör i kroppen efter graviditet och förlossning. Men de är tråkigt o ta de lugnt :)
Malin

2013-07-02 @ 16:24:11
URL: http://enmagetill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0