Två veckor

Idag är det två veckor sen jag låg på förlossningen och fick träffa Vincent för första gången! NU kan man säga tiden går fort, om man jämför med veckorna innan förlossningen som gick vääldigt långsamt.
Det har hänt endel sen han föddes. Han är mycket vaknare i blicken och tittar mer öppet. Han känner även igen min röst och tittar mot mig när jag pratar :)
Sen är han starkare i nacken, han håller uppe huvudet lite bättre. Kommer bli skönt när han själv kan bära upp sitt huvud. Blir lättare att hålla han osv.
 
 
 
 
Innan när vi bytte blöja så sket han ner hela skötbädden, de forsade ut så det rann upp på ryggen. Sen såklart började han kissa rakt upp så han fick på hela sig. Sambon får ju hålla framför strålen så det inte kommer överallt. Så det va en stor sjö av kiss och bajs på hela underlägget :) Fick duscha av han istället. Detta händer rätt ofta. Visste inte att de bajsade SÅ mycket haha! Han passar också gärna på att göra sina behov precis när man bytt blöja.
 
 


Kommentarer
Josse

Haha.. Känner igen det där såå väl! Vi kör taktiken att vänta ut attacken med blöja på när den lille ligger på skötbordet men det är inte alltid det hjälper ändå och att vi väntat tillräckligt! :D

Svar: Haha det går aldrig synka dom. Bytte blöjan nu innan han skulle sova o då la han såklart en stor klick igen :)
Malin

2013-07-11 @ 21:25:22
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Anonym

ååååå så liten han e <3 søøøøøt <3

2013-07-12 @ 01:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0