Walk walk

Trots jag hade spagettiben idag så tog jag mig ut på min dagliga powerwalk. När man väl kommer ut blir man jättepigg! Sen brukar jag köra övningarna från appen mammamage efter.


Dagens mat:


Frukost: Smoothie

Lunch: Proteinpannkakor med hallon

Mellanmål: Axa musli med kvarg och youghurt

Middag: Korv stroganoff med ris


Jag brukar blanda kvarg och turkisk youghurt för är inte så förtjust i konsistensen på kvargen. Är så sträv.


Här är magen före graviditeten och 5 veckor efter förlossningen.
Bra att ta bilder så man har o jämföra med sen :) Hoppas ni tycker det är kul att läsa om min resa för att få tillbaka kroppen efter graviditet.



Kommentarer
Yvonne

Tycker du redan har fått en fin kropp på bara 5 veckor efter förlossningen :) Du ska absolut fortsätta skriva om din lilla resa till att få tillbaka din kropp, jätte kul att läsa!
Kul att se att de faktiskt går att se bra ut efter att man vart gravid då jag är livrädd att "förstöra" kroppen den dagen man blir gravid :P
Du ger en hopp om att de faktiskt går :)

Svar: tack så mkt! Fast själv känner man sig inte alls nöjd med kroppen men det tar ju sin tid o få tillbaka den efter graviditet :)sålänge man äter bra och rör på sig kan alla få bort sina gravkilon :)
Malin

2013-08-03 @ 11:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0