2007

Nu tar många studenten! Har redan gått 6 år sen jag tog min student och det känns faktiskt som en evighet sen, känns som man hunnit med rätt mycket sen dess.
 
Tittar på gamla bilder och man önskar ju man hade en bättre klädstil haha! Sydde upp en balklänning när jag va i Thailand men nu i efterhand förstår jag inte hur jag kunde ha den på min bal. En långklänning från tex Nelly hade varit bättre :) Tycker inte den skräddaren som sydde upp denna va alls duktig, han gjorde den väldigt enkel, för enkel. Sen klänningen jag hade på studenten, ett nattlinne? Hade en likadan fast svart på kvällen, vilken fantasi man hade :P Eller va utbudet sämre för 6 år sen? Idag finns ju hur mycket fina studentklänningar som helst!
 
Bild från en prinsesskväll vi hade innan balen (snygg utväxt btw)
 
Bäst att hålla hårt i glaset..
 
På den tiden va dessa skor högklackade
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0