Bilder på bebisrummet

Fixade i ordning det sista i Vincents rum, dammade av och gjorde i ordning skötbordet. Så mysigt o fixa i hans rum. Har även strykt och tvättat hans kläder, men kläder fylls på hela tiden så har lite kvar o tvätta :) Nu får det inte plats mer i byrån, det skulle varit lite större lådor i skötbordet. 
Undra vad allt i detta rummet har kostat? Kanske borde räkna ihop och se hur dyrt det kan bli med bebis egentligen. Sen behöver man inte köpa allt som vi gjort, men det är inte lätt att inte shoppa loss :) Att inreda ett bebisrum är superkul!
 
 
Taklampa + rullgardin - IKEA
Fototapet - MrPerswall
Spjälsäng - Hello Baby från www.barnparadiset.se
Matta - Ellos
Tavla - Gekås
Mobil - www.kopbarnvagn.se
 
 
Golvlampa - IKEA
Skötbädd - Gekås
Blöjhink - www.amazon.co.uk
 
 
Kudde - H&M
Vetevärmare - www.barnrummet.se
Sängkläder - Gegås
 


Kommentarer
Liinaa

Fint rum! Funderar på hur du tänkt med skötbordet isovrummet då du inte har tillgång till rinnande vatten som i badrummet? En tanke bara.
Lycka till med förlossningen!

Svar: Tack :)Jag får se hur jag gör, aldrig bytt blöja i mitt liv haha. Men jag kommer använda våtservetter eller ha tvättlappar och en sprayflaska med vatten som jag sen får spola ner i toastolen. Och om han bajsat ner hela sig får jag nog duscha av han. Hade varit skönt o ha skötbordet i badrummet men har ingen plats där :/
Malin

2013-06-15 @ 09:28:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0