Blond

Det är som vanligt när man haft en viss hårfärg ett tag, man tröttnar. Jag skiftar mellan blont och mörkt och det sliter mycket på håret. Men jag brukar ha en hårfärg nåt år tills jag byter. Nu har jag haft ombre rätt länge men kommer nog ha det ett tag till för då får man både ljust och mörkt i ett ;)
Men nästa gång jag går till frissan så ska jag lägga i lite ljusa slingor. Känner jag behöver en uppfräschning efter graviditeten.

Jag är väldigt taggad att börja träna med. Vill passa på att komma igång innan sambon börjar jobba igen i september. Magen fortsätter dra sig tillbaka iaf. Sjukt man ser skillnad för varje dag. Testade även om piercingen gick i och det gjorde den :)





Kommentarer
Ida

Jisses snart ser man ju inte ens att du fått barn på kroppen längre!

Svar: Man kan ju hoppas på det :)
Malin

2013-06-30 @ 20:59:40
URL: http://idolinaa.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0