Butt

En sak som jag tycker är positivt med graviditeten när det gäller min kropp är att rumpan har blivit större. Jag tycker det är snyggt med stora rumpor och former på tjejer.
Men jag gillar däremot inte rumpan utan kläder, måste ha nåt som håller upp den haha! Men sen när man går ner i vikt försvinner det alltid på de ställen där fettet borde stanna, varför går det inte punktförbränna? Hade varit så mycket bättre :) Man får helt enkelt bygga massa muskler under fettet istället.
 
Läste att Olga Rönnberg skrev på sin facebooksida att muskler inte kan förvandlas till fett, haha jag har alltid trott att de blev till fett om man slutade styrketräna. Men muskler och fett är två helt olika saker, och man känner sig mer sladdrig och fet om man förlorar muskelmassa så är väl därför jag känner mig fläskig om jag inte styrketränat på ett tag. Men då slipper jag oroa mig för det iaf :)
 
 
Lite egobilder på rumpan
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0