Era gissningar

Här är en lista på era gissningar. De flesta datum runt BF är gissade så nån måste ju pricka rätt :P Rätt kul att mamma och sambon är de som har tidigaste datumen, klart de vill han ska komma snart :P Även jag men jag vill inte tro på ett tidigt datum, känns bättre att försöka ställa in sig på att han kommer i juli.
Om jag har tur går vattnet inatt efter jag gjort detta inlägg. För det gjorde det för Johanna när hon la upp sin lista, så nu kanske det smäller?! :D Haha eller inte, sån tur har jag inte :)
Är iaf bara 2 veckor kvar till BF och max 4 veckor tills jag föder!!!
 
Om det är fler som vill gissa så skriv isåfall nedan så fyller jag på listan :)
 
 
 


Kommentarer
Madde

Runt den 19e-20e nånting tror jag med ;)

2013-06-12 @ 22:04:41
Belovely

Madde: okey, då skriver jag in det :P

2013-06-12 @ 22:09:32
URL: http://belovely.blogg.se
Arya (Isabelle)

22:a tror jag :)

2013-06-14 @ 23:31:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0