Juni

Igår gick vi in i juni månad och det är så overkligt! Tänkte i vintras att jag längtade tills vi gick in i juni för då är det nära :) Han kan lixom ploppa ut om 1-2 veckor.. eller 5. Hoppas på 2-3 veckor :P
 
Jag tror också han är fixerad nu. Det känns som magen sjunkit en aning och ibland kan det trycka mycket neråt och göra ont. Har också oftare fått "mensvärk". Vet inte om det bara är sammandragningar eller förvärkar.
Jag jobbar ju fortfarande 8 timmar i veckan och försöker jobba så länge som jag orkar, men jag känner jag inte kommer orka jobba mkt längre till. Får väldigt ont i fötterna, ont i ryggen och blir så trött i kroppen.
 
 


Kommentarer
Zzofia

Du e så vacker Malin! Den gosiga magen dör man ju lite för. Du kommer bli en bra mamma :)

2013-06-02 @ 20:49:19
Belovely

Zzofia: tack vad snäll du är!:) ja jag hoppas jag blir en bra mamma :)

2013-06-03 @ 00:05:17
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0