Magbilder vid sjön

Försöker nu boka om min tid hos barnmorskan, men deras telefonsystem är riktigt kasst! De har bara öppet 2 timmar några gånger i veckan och man sätts inte i nåt kösystem så man kan sitta o vänta i evigheter. Men om man inte kan komma fram får man väl strunta att gå på mötet utan att avboka? Har heller inte nån emailadress till min barnmorska.
Lite fler bilder från igår. Tycker inte magen ser så stor ut i spegeln som den gör på bild. På bild ser den ju ENORM ut! Sjukt att kroppen orkar gå runt med en så stor mage, men det är tur jag fått lite mer rumpa så det balanserar tyngden :)
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Åhh Du är så himla fin :) tror verkligen inte att vikten kommer att vara något problem sen :) hela du strålar!

Svar: Tack vad snällt sagt! :) Själv känner jag inte att jag strålar haha!
Malin

2013-06-10 @ 12:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0