Ny klänning

Gick in en sväng på Vila igår då jag såg denna klänningen hänga vid skyltfönstret. Fanns bara en kvar så testade den. Bör inte shoppa nåt så hade svårt o bestämma mig om jag skulle slå till eller inte. Är svårt att veta hur den sitter efter förlossningen. Men den passar säkert då med, i värsta fall får jag sy in den lite i midjan om den känns för stor :) Den va iaf perfekt längd, annars brukar det alltid va fel längd när man köper långklänningar. Jag är ett stort fan av leopard så mönstret lockade mig lite extra :) Även mitt Visakort är leopardmönstrat haha! Sen va det passande att köpa den för va på en studentfest igår, och jag har inte mycket kläder som passar så istället för att gå i leggins som jag gjort under hela graviditeten va denna ett bättre val :)
 
 
 
När man har långklänning som inte sitter mot kroppen ser man verkligen enorm ut!  Man blir lixom som ett tält :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0