Sally Hansen

Jag har snart använt Sally Hansen Miracle Cure i två veckor för att få starkare och längre naglar. Jag har alltid haft problem med att de flagnar och går av, dessa skulle visa resultat på 3 dagar men jag har inte märkt nån förbättring!
Jag har målat varje dag och tagit bort det gamla så det är lite jobb med det. Men jag ger det några veckor till. Men mina naglar är hemska just nu. Missfärgade, supertunna och flisiga. Vill ha starka och långa naglar.
Sen går alltid nageln på pekfingret och tummen av, de blir aldrig långa..
 
 


Kommentarer
Josse

Har du testat käka lite extra b-vitamin då? Det sägs ju vara bra för både hår och naglar :) /J

Svar: ne de har jag inte testat :) man vet ju att B-vitamin är en skönhetsvitamin :P Får kika om de finns nåt bra tillskott :)
Malin

2013-06-11 @ 11:07:14
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0