Vecka 37

Nu är jag en vecka närmare min bebis! Det har alltid varit på onsdagar jag gått in i en ny vecka men det kanske är på torsdag? Har två olika appar och de säger olika. Men har för mig BM sa att jag va jämn vecka på onsdag. Det är iaf bara en dag :)
Nu har jag sett 4 stycken på facebook som fått sina bebisar denna veckan, och det gör det ju inte lättare precis :P Nu längtar man ju ännu mer och man vill det ska vara ens tur med. Men det kanske är ett tecken att jag med föder denna veckan? ;) Men om jag fått välja hade jag nog velat föda om ca 10 dagar eller nåt. Då hinner jag jobba lite till och fixa det sista, sen vill man inte han ska födas för tidigt så han får problem med amning eller andning osv. Men sålänge han är frisk och mår bra får han komma när han vill :)

Jag har inte fått några speciella tecken heller. Förutom mensvärk mycket oftare, men de är en mild molande smärta som säkert beror på att han kommit längre ner i bäckenet.
Har också mkt ondare i ryggen och fötterna vid minsta ansträngning, så det kommer bli en befrielse när denna magen är borta :) Slippa att rulla över i sängen för att komma upp skulle va skönt haha!
 
 
Om man tittar på profilbilden så är nog magen dubbelt så stor mot innan graviditeten, den slutade ungefär vid tatueringen, det är sjukt hur huden ens kan dra sig tillbaka efter. Det borde ju bli en stor sladdrig pannkaka av allt haha!
 
 


Kommentarer
Anonym

Håller brösten fortfarande sin fina form eller tror du att dom blir "förstörda" av graviditeten? (har följt dina bloggar förut och på POF)

Svar: Hej! :)De har ändrats lite i form. De är mer naturligare då de är mjukare och börjat hänga lite. Men änsålänge ser det okey ut :) Får hoppas de inte tittar ner i backen efter amningen :)
Malin

2013-06-06 @ 16:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0