Vecka 38

Vincent är fullgången och bara ligger där inne och väntar tills han vill komma ut. Jag hoppas han inte har det för bra där inne! Hade varit perfekt om han ville komma nästa vecka. Känns lagom på nåt sätt :)

Jag märker att jag samlat endel vätska, inte mycket men jag har blivit större i ansiktet och lite överallt. Men kan ha mina ringar och skor utan problem.
Men en sak som jag känner av varje dag är att det gör riktigt ont i urinröret, eller nåt där inne. Känns som nån drar en kniv där inne :S Gör inte ont hela tiden men flera gånger per dag. Berättade det för min barnmorska och hon sa att det kan kännas så när bebisen trycker neråt? Min teori är att han trycker så mycket på urinblåsan så det inte går tömma den riktigt eftersom man kissar HELA TIDEN och man får inget riktigt flöde eller hur jag ska förklara det :P
 
Magen har heller inte sjunkit något, börjar bli jobbigt för magen trycker mot brösten och revbenen så det är svårt att andas. Men jag tänkte att det kanske är bra den inte sjunker för när den är väldigt låg töjjs ju huden mer neråt, och oftast får man slapp hud under naveln haha. Få ha den teorin i huvudet :)
 
 
 
Sambon tog lite bilder på mig i trädgården. Kommer mer bilder imorgon :)


Kommentarer
Jojo

Vacker bild :)

2013-06-13 @ 05:28:02
Belovely

Jojo: tack :)

2013-06-13 @ 08:50:26
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0