Vincents rum

Det är endel skillnad från före och efter :) Innan hade jag det rummet så målarrum, men målar väldigt sällan så det användes i stort sett aldrig. Då blir det heller inte att man inreder det riktigt.
 
Jag är jättenöjd hur bebisrummet blev. Mest nöjd är jag med fototapeten från mrperswall.se. Även sängen gillar jag mycket! Ska ta lite fler bilder på skötbordet och hela rummet när det är helt färdigt.
Ikväll ska vi montera fast två gungdelar så man kan vagga sängen, sen är det bara mobilen som vi ska fixa över skötbordet :) Är en jättesöt mobil från jabbadabbadoo i trä.
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Åh så fint!

Svar: tack så mkt! :) såg att du med har köpt en sånhär taklampa och en likadan byrå med tror jag. har en hemnes byrå från ikea som skötbord :)
Malin

2013-06-03 @ 15:21:43
URL: http://sandramaler.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0