Babyproffsen

Idag va jag och hämtade ut min babybox från babyproffsen. Den innehöll lite kuponger, new born blöjor, cleasil schampoo och balsam, en tidning, trosskydd och bestick till bebisen. Sen hittade jag denna fina blå filten med stjärnor och denna bilen. Rätt kul då jag såg den bilen på nätet idag och tänkte köpa den så hittade jag den på babyproffsen :) Kostade typ detsamma då de hade gått på frakt på nätet. Tänkte den ska stå i fönstret eller på ena svarta hyllan vi köpt. Köpt två små fyrkantiga från IKEA.
 
 
Nu tänkte jag och sambon montera skötdelen, ska se om jag kan få till lite bra foton på skötbordet :) La alla bebiskläder i tvätten nu med så ska jag stryka det och vika in fint sen <3
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0