Bebissparkar <3

Igår rörde sig bebisen för fullt. Den sparkade inte så mycket men kände hur den rörde sig inne i magen jättetydligt. Känns så häftigt och läskigt på samma gång. Sambon fick med känna och hans ögon ploppade nästan ut haha, han tycker det är väldigt häftigt att känna bebisen inne i magen <3
Tror det va därför jag drömde om bebisen inatt, drömde att bebisen greppade tag i mitt finger och handen nästan stack ut haha. Även när sambon gick till jobbet vid halv 5 imorse rörde han sig för fullt. Han vill inte ligga still. Men vid dessa veckor kan man känna bebisen rätt mycket då den fortfarande har endel plats att röra sig på. Sen kan fosterrörelserna va svårare att känna när det blir trängre.
Sen drömde jag att jag började blöda jättemycket, blev jätteorolig för missfall. Usch vad hemskt det skulle va :(
 
Läste det kan va farligt för bebisen om man får urinvägsinfektion när man är gravid, som är lättare att få då man måste kissa hela tiden och gör det svårare att få ut allt. Svårt att veta om man har urinvägsinfektion när man kissar hela tiden och ibland känner man sig kissig men inget kommer. Så ska se om jag kan testa det hos BM den 2 april. En sak mindre att oroa sig för om man har det testat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0