Beställt Bio Oil

Fick tipset att köpa Bio Oil på ebay så nu har jag beställt hem en 200ml flaska Bio Oil:)  Men tycker de va väldigt missvisande med frakten, trodde det stod frakten va gratis och när jag redan godkänt köpet står det att frakten kostade 13 pund. Svindyrt från london, det kan inte kosta mer än 50-60kr att skicka därifrån så det tycker jag va dåligt. Frakten va exakt samma som priset som flaskan. Så allt kostade 260kr, så jag tjänar 50ml än om jag köpt från apoteket där 60 ml kostar 99kr. Får titta extra noga vad frakten kostar nästa gång.
 
Men 200ml räcker nog längre än den lilla 60ml flaskan :)
 
 
 
 


Kommentarer
candycane

Börja beställa från feelunique.com
Det är alltid gratis frakt och de har
alla lyxmärken 40-50% billigare än i sverige.
http://www.feelunique.com/brands/bio-oil

2013-03-10 @ 16:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0