Bling Bling

Idag när jag va på hemmakväll hittade jag denna utsmyckningen till Iphone. Är självhäftande tejp typ som man bara klistrar på. Är väldigt nöjd med det då jag gillar stilrent och enkelt. Gillar inte de plastiga skalen, sen får jag aldrig bort det så jag får sprätta upp det med kniv. Den glittrar iaf jättefint och man får ett mkt bättre grepp. Fanns även i gammelrosa. Kostade bara 50 kr :)
 
 
Också bra att det inte täcker antennerna som är de svarta strecken på sidorna. Om jag håller för där försvinnier mig teckning. Va nog därför min mobil dog hela tiden när jag pratade i telefon för jag håller annars alltid precis där.
 Man kan också klippa bort en bit om de skulle täcka.
 


Kommentarer
madde

Hej.

Undrar vad du använder för sminkborsta? Kommer ihåg att det var från sigma bla, men vilka i så fal? vilka andra borstar kan du rekommendera? Jag är på jakt efter en bra foundation borste till mineral, samt en bra puderborste. Hoppas du kan rekommendera nån bra :)
Kram

2013-03-01 @ 23:31:22
Belovely

Hej madde!
Jag beställde ett travelkit, Mr bunny. Gillade de då de är cruelty free och har hellre lite kortare penslar då jag ändå håller de längre in. Sen är de billigare än standardkiten.

http://www.sigmabeauty.com/Mr_Bunny_Travel_Kit_p/btbla.htm

Det står vad varje borste heter om du hellre köper styckvis. Men jag använder alla dom vid varje sminkning. Tycker E65 och E40 är väldigt bra. Puderborsten funkar med, men ibland hade jag velat ha en lite större. Kan rekommendera real techniques borstar med. Har deras blush brush som är jättebra och min mamma har deras puderborste. Jättestor o fluffig :) finns billigt på www.amazon.co.uk

Jag använder inte mineralpuder men sigmas kabukiborste kanske är bra. Men till foundation har jag denna, tycker den är superbra:

http://www.sigmabeauty.com/Sigma_Flat_Top_Synthetic_Kabuki_F_80_p/f80.htm

2013-03-01 @ 23:39:41
URL: http://www.belovely.blogg.se
Madde

Hej igen .

Tack så mycket ! Jätte bra tips , ska kika lite närmare på dessa :) kram kram

2013-03-02 @ 06:17:23
sally

skit snyggt!!! Vart kan man köpa sånt?

Svar: Jag köpte det på hemmakväll :)Fanns i gammelrosa med. Kanske borde köpa den med :)
Malin

2013-03-05 @ 03:50:51
URL: http://www.sallyboo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0