Fake Bio Oil

Är så besviken på min Bio Oil som jag beställde från ebay. Fick hem den idag, och tror den är fake. Då den har en annorlunda färg och annan lukt. Står den är gjord i sydafrika, vet inte om det spelar nån roll?
Känns ju sådär och inte veta om den är fake och vad den faktiskt innehåller. Luktar inte alls gott heller.

Kommer iaf inte beställa från ebay mer. Man vet aldrig vad man får och det mesta på ebay/ tradera är nog fake.
Hände samma sak när jag köpte en chynnadollsbikini på tradera så fick jag en jäkla trasa hem som inte gick använda. Fick sy om hela bikinin. Anmälde den säljaren och sen blev han avstängd.

Men kommer nog inte slänga den. Känns onödigt och slänga 260kr i sjön och min andra bio oil är snart slut.
Har iaf kontaktat säljaren och frågat om den är fake och varför den har en annan lukt. Men de lär iaf inte erkänna den är fake om nu så är fallet :)





Kommentarer
Johanna

Åhh va tråkigt. Men idag köpte jag oxå nya, min är oxå snart slut. Köpte från apoteket som hade 2 st flaskor för 199. Om du känner att den inte funkar som den ska.

2013-03-15 @ 17:06:03
URL: http://withlovin.blogg.se
Belovely

Johanna: ja de är lite surt, för de borde ju lukta likadant.
Hur många ml va det i dom? För annars kostar en flaska 99kr på appteket. Så du inte behövde betala 1 kr mer för två ;)

2013-03-15 @ 19:21:27
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0