Hård mage

Idag på jobbet har magen varit superhård och öm. Känns som man knappt vågar gå och man går väldigt försiktigt. Vet inte vad det beror på, om det kan va att jag va uppsvälld eller sammandragningar som vissa får nu?
Vet inte riktigt hur sammandragningarna ska kännas men det gjorde iaf inte ont. Hade dock lite "mensvärk" idag också.
 
Ibland är magen jättehård på ena sidan eller ett område, känns så konstigt och speciellt :) Man kan känna sig till var bebisen ligger i magen <3
 
Den 2 april ska vi till barnmorskan igen, får se om hon mäter mitt järnvärde. Hoppas det går uppåt iaf!
 
 
 


Kommentarer
Cecilia

När magen blir spänd så är det sammandragningar du får, jag får likadant ibland när jag tar mina promenader :)

Svar: okey :) Rätt häftigt kroppen börjar förbereda sig redan nu!
Malin

2013-03-20 @ 22:25:32
URL: http://underbarating.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0