Magbilder vecka 23+2

Igår tog jag bilder på magen :) Den växer och växer hela tiden, det är sjukt egentligen, jag märker skillnad hela tiden. Känner mig väldigt tung och osmidig och oftast känns magen öm och hård.
 
Är jättemånga på jobbet som frågar när det är dags och är väldigt nyfikna :) På nåt sätt känns det tabu att ta reda på könet innan då man får lite olika reaktioner när man berättar vad det är för kön. Vissa vill vänta och andra inte, hade varit kul att få det som överraskning på förlossningen men man är nog glad och helt inne i bebisen ändå så tror inte man tar in vad det är för kön på samma sätt som när man gör det på ultraljud. Vill ju planera innan med :)
 
Pratade idag med en på jobbet som också är gravid, fast i vecka 37, så snart är det dags för henne :) Hon sa att hennes första förlossning inte alls va så jobbig, tog bara 4 timmar och hon använde bara lustgas. Så det gav mig lite mer hopp iaf att det kan gå bra också och behöver inte va helt fruktansvärt. Kan ju hoppas det går lika fort för mig :)
 
Många säger jag har fått en mycket större rumpa. Min mamma, sambo och min närmsta vän har påpekat det nu. Fast för mig är det bara postivit då jag gillar stora rumpor :P Men det har också blivit destu mer celluliter.
 
 


Kommentarer
Anonym

fina magen.

du är jätte vacker utan smink.

2013-03-02 @ 17:58:11
Belovely

Anonum: tack så mkt. Men kan inte riktigt hålla med där :P

2013-03-03 @ 09:32:17
URL: http://www.belovely.blogg.se
Moa

Så himla snygg du är! :)

2013-03-03 @ 17:25:05
belovely

Moa: tack! :)

2013-03-04 @ 13:40:31
Klara

Grattis till graviditeten =)

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2013-03-04 @ 16:41:33
URL: http://www.barnifokus.blogg.se/
Maria

Håller med, så himla fin utan smink!

2013-03-04 @ 19:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0