Magen vecka 26+4

Sambon tog några magbilder igår :) Hade varit bra om jag tog lite bilder framför en vit vägg, blir mycket bättre foton då.
 
Den börjar verkligen kännas tung nu! Är ju en hel del extra tyngd man går och bär på. Sammandragningarna kommer oftare och även foglossningen börjar komma mer och mer. Strålar runt bäckenet ibland och värker. Men bara om ajg gått mycket osv.
 
Sen kan jag knappt raka mig där nere längre, man får chansa lite haha, kan ju knappt se den, bara om jag verkligen böjer mig ner och tittar. Även fötterna ser jag inte om jag tittar rakt ner haha.
 
 
 
 
 

 


Kommentarer
Msz

Såå fin! Magen börjar bli ganska stor nu! :)

2013-03-25 @ 10:05:17
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Anonym

Vad vacker du är! Älskar din sista bild där du är utan smink :)

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-03-26 @ 14:30:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0