Monterat skötbordet

Igår satt jag och monterade skötbordet hela kvällen, tog säkert över 3 timmar. Men blev bara klar med byrån, så ska montera skötdelen idag. Trodde faktiskt inte jag skulle klara montera det själv :) Va väldigt mycket skruvar och delar men det gick bra. Men visste jag skulle göra nåt fel och det gjorde jag :P Den plankan som jag spikade fast på baksidan satte jag på fel håll så den blå färgen hamnade mot väggen och den bruna fula "trä" färgen kom framåt. Ska ta bilder på den sen så förstår ni :) Kommer nog försöka måla det svart sen.
 
Orkade inte ta kort på det igår för hade svinont i svanken efter ha suttit ner så länge med böjd rygg, inte det bästa när man är gravid. Men det blir verkligen fint i bebisrummet, sån härlig känsla att få se rummet med egna ögon och inte bara i huvudet :D
 

 
Apropå en annan sak om graviditeten så märkte jag imorse hur svullen jag va i underlivet. Kändes jättekonstigt och det lixom tog emot, kändes som jag skulle sprängas haha. Sökte på google och det verkar rätt vanligt eftersom man har en ökad blodmängd i kroppen plus att livmodern trycks neråt. Kanske beror på monteringen igår?
Men just igår kändes magen superstor, kändes som den hade vuxit massa under dagen bara :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0