One million Paco Rabanne

Min bror fick denna i födelsedagspresent igår. Den luktade supergott så min sambo blev med sugen på att köpa den. Men väldigt onödigt att köpa parfymer i butiker. De tar såna överpriser!
Nätet är det bästa!
Hittade den väldigt billigt på www.glossme.se. Svenska sidor brukar inte va så billiga men den sidan va jättebra. Med frakt kostar 100ml 526kr medans kicks tar drygt 550kr för 50 ml :S
Alltså DUBBLA mer. Funderar att köpa den till sambon då hans parfym är slut, man vill ju han ska lukta gott ;)
 
Ett tips om ni letar parfymer, köp på nätet :)
Gäller även smink och hudvård. butiker är alltid dyrare.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Love it! Va jätte nära o köpa den till Niclas på taxfree sist vi flög!!
Bra tips på nätet

Svar: Beställde den nu, och hittade en rabattkod här med :)
http://www.kampanjjakt.se/rabattkod/glossme.php

Så blev bara 476kr :))
Malin

2013-03-30 @ 15:27:45
Mrs V

En populär parfym bland männen. Märker av den ofta hihi. Min kille har den med. Men den e nice :)

Klart butiker är dyrare. Förståligt för de måste ju gå med vinst efter köpt in.
På nätet slipper man mellanhandeln och kan handla varan från lager = billigare heh.

Jag brukade alltid innan lukta på parfymer i butik och fastnade jag för någon så letade jag på nätet.
Just nu bryr jag mig inte längre...ibland skönare få varan direkt i handen kan jag känna :P

2013-03-31 @ 07:32:27
URL: http://www.boobluscious.blogg.se
Belovely

MrsV: ja den verkar populär :) vet en annan som brukar prata gott om den med :)
Jag tycker oftast killparfymer luktar godare än tjejparfymer.
Jo precis butiker måste ta högre priser, det gäller ju allt egentligen. Därför kikar jag alltid på nätet först :)
Men kläder kan va skönt o kunna testa i butik, hatar när de inte passar

2013-03-31 @ 07:54:31
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0