Påskpynt

Jag har aldrig påskpyntat innan. Tycker inte det har känts lönt då det är under så kort tid och därför har jag inte lagt pengar på det. Men köpte lite fjädrar idag och pyntade busken utanför dörren :) Livar upp med lite färger i detta trista väder. Man får köpa lite pynt varje år så har man en samling sen. Vet att indiska har superfina påskägg man kan hänga upp.
 
Tänkte fråga er vad ni helst läser på min blogg? Det blir mest om min graviditet och inredning men förstår att det kanske inte är lika kul att läsa om man inte har eller planerar barn själv eller om man inte har intresse för inredning. Försöker hålla det lite blandat, innan va det lättare att göra inlägg med outfits, smink och skönhet för då la jag mer pengar på det. Shoppade mycket kläder och testade på olika saker. Men just nu går bekvämligheten först när det gäller kläder så blir liknande kläder varje dag. Sen shoppar jag knappt nåt till mig själv längre. Blir mest till huset och bebisen :) 

Men om ni gärna vill läsa mer om smink, kläder, hår eller nåt annat så säg till :) Tycker det är kul att blogga om det med, men är bara svårare att komma på vad jag ska skriva :P
 
Efter förlossningen, eller efter vi har kommit in i rutiner så kommer jag förhoppningsvis börja med träningen ordentligt igen. Och då kan jag skriva mer om det och skriva om min utveckling. Älskar träna och saknar det. Nu känns det som jag fått synliga celluliter på hela kroppen och man känner sig inte i form direkt haha.
 
Men när man varit utan träning i ett halvår försvinner nog endel muskler man hade innan och även konditionen. Det är tur man kan bygga upp det senare :)
 
 
 


Kommentarer
Msz

Vill inte dina katter äta upp fjädrarna?
Jag kan inte ens ha påskpynt för katterna äter upp riset och fjädrarna haha :)

Jag tycker att det är roligt att läsa om smink/hår och om din graviditet och ditt "familjeliv" Ska bli så spännande att följa dig sedan också då lille Vincent är född :)

2013-03-23 @ 19:35:21
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Belovely

Msz: de leker gärna med dom om jag viftar med dom :) men annars är de lugnt. De är innekatter me så de är inte ute nåt förutom koppel :) men idag fick vår ena katt vandra lite på framsidan :)

Ja då kommer hela livet ändras :))

Läste lite på din blogg om ditt förra förhållande. Kan inte förstå hir nån person kan behandla någon så som han behandlade dig. Jag hoppas du gått vidare från det och kan lägga det bakom dig. Men jag kan förstå att ens självkänsla hamnar helt i botten av ett sånt förhållande :/

2013-03-23 @ 21:22:29
URL: http://belovely.blogg.se
Msz

Jaha haha, mina är helt galna i just fjädrar av alla slag :)

Nej man kan ju undra hur man fungerar när man kan bete sig så mot en annan människa och trycka ner någon på det sättet. Ja självkänslan får ju en törn och det tar lång tid att bygga upp sig själv efter något sånt. Men jag har lämnat det bakom mig och jag vet att jag är värd så mycket bättre! Men samtidigt så är det väldigt skönt att få skriva ut det, just för att kunna bearbeta det på ett annat sätt :)

Svar: bra du lagt det bakom dig! Du är värd nån bättre som uppskattar dig. Man måste ha respekt för varandra. Förstår det är skönt att skriva ut allt. Man ska inte hålla det inne iaf :)
Malin

2013-03-24 @ 15:44:04
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Msz

Ja tack så mycket! :)
Tror det är bra att prata eller skriva om det. Tror att det kan hjälpa till väldigt mycket i själva läkandet :)

2013-03-25 @ 10:04:10
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0