Powerwalk

Yes jag gav mig ut och tog en powerwalk idag. Har inte gjort det på evigheter. Känns väldigt skönt och det va så härligt väder, kändes som sommar när solen sken i ansiktet när det va vindstilla. Men klarade inte gå 5 km som jag brukar utan det blev 3.6 km. Fick ont i ljumskarna och höften.
 
Det är lite tråkigt att man är så begränsad, hade bara velat springa men jag känner mig skör i hela kroppen så vågar inte det. Magen är öm och höfterna värker lätt så tror inte det är någon bra ide att springa. Får göra det i sommar :)
 
Är ledig nu och kommer bara jobba 10 timmar i veckan framöver. Så idag har jag fått massa gjort. Städat hela huset, fått i mig bra saker som ägg och frukt idag, och ikväll blir det chili con carne med bönor och linser. Så jag hoppas jag får i mig det jag behöver.
Funderar att tvätta fönstrena inifrån och sen utifrån imån. Sånt här måste jag passa på att göra nu innan bebis kommer :)
 
Fler bilder från vecka 26+4
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0