Saknar

Saknar min kropp jag hade innan graviditeten. Jag SKA få tillbaka den sen, oavsett om jag kanske är lite slappare i huden. Får hoppas den drar sig tillbaka bra :)
Det bästa för att få upp motivationen att träna och äta hälsosamt är att titta tillbaka på foton där man va nöjd med sin kropp. Nu är jag iofs gravid så inte konstigt jag gått upp :) Men i sommar kommer det hjälpa mig att titta tillbaka på tiden innan jag blev gravid. Borde börja promenera nu men börjar få smått foglossning så får testa gå kortare sträckor först. Det står ju att promenader är bra när man har foglossning. Men svårt om man får ont av det. Kanske testar gå ut i imån, men lovar ingenting ;)

Dessa bilder är från Grekland i september, en månad innan jag blev gravid. Minns när jag gjorde gravidtestet där nere då mensen va försenad. Men blev inget pluss och va jättebesviken. Men plusset kom månaden efter istället :) Gäller att ha tålamod.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0