Ute och leker

Både Giggs och Sasha va ute och myste i vårvädret i söndags. Köpte ett till koppel på Ullared :)
Giggs älskar vara ute och trivs i koppel,men vågar nog inte ha han som utekatt. Är rädd han ska bli påkörd, komma i slagsmål eller gå vilse. Sen får de massa fästingar och bli smutsiga på våren/sommaren. Har en utekatt och han kan va borta flera veckor på sommaren. Han kommer iaf alltid tillbaka :) Men så jäkla vidrigt när han tappar en riktigt mogen fästing inomhus!!! För några år sen klev jag på en, fy, är det äckligaste jag vet!!!! Sen hade han tappat en bebisfästing i min säng när jag bodde hemma som hade sugit sig fast på magen, fick panik!
Blir även äcklad om man ser en mygga sitta o suga mitt blod.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0