Utvecklingen

I lördags så överraskades min sambos mamma med en 50 årsfest. Så de va massa släktingar till sambon där, även många jag aldrig träffat tidigare. Det är kul med uppmärksamheten man får när man är gravid. Alla säger att magen är så fin och vill gärna ta på den. När det är släkt och familj får de ta så mycket de vill, däremot kanske man inte vill nån helt främmande ska ta på sin mage som inte har nån koppling till bebisen. Fast det har inte hänt än iaf :)
 
Skulle ta ett gruppfoto med hans mamma och man får kommentaren : Malin, dra in magen är du snäll! Haha alla skrattade. Tänk vad hemskt om man fick den kommentaren om man inte va gravid ;)
 
Mådde även pyton igårkväll, hade så extremt ont i magen så jag inte kunde röra mig. Hade ätit helt fel tider hela dagen och ingen riktig mat och då brukar jag svullna upp och få kramp i magen. Men tror det beror på järntabletterna också, kände mig helt förstoppad och kunde knappt andas. Känns som man får knivar i magen. Men det va borta när jag vaknade. Brukar med bero på när jag har mycket gaser i magen, men på nåt sätt fastnar de där nu när jag tagit järntabletterna haha, och då blir den orolig. Får försöka äta mycket fibrer, men äter iaf linfrön varje morgon och dricker proviva juice, vet inte om det ska hjälpa.
 
 
Ryggfetten ökar för varje vecka ;)
Hört det är det stället som det är svårast att få bort fett på? Gäller att träna ordentligt sen, men vi får se hur det blir med det haha. Man har ju inte lika mkt tid som innan när man har bebis, men och andra sidan jobbar jag inget så är hemma varje dag så kanske kan träna lite hemma. Men om jag är supertrött lär de inte bli av.
 
 
 


Kommentarer
Jojo

Så kul att se hur magen växer för varje vecka :) Jag har sett att många gym har speciella pass för familjer där man kan ta med sina spädbarn och träna samtidigt som de ligger bredvid. Antar att det är rätt lugna pass då men det är ju bättre än ingen träning alls =)

2013-03-11 @ 14:53:07
Belovely

Jojo: tror med jag har sett de, eller iaf hört om det :) men tror inte lilla Växjö har det. Det enda jag sett är babysim :)

2013-03-11 @ 21:26:05
URL: http://belovely.blogg.se
Jojo

Okej, hoppas det finns nåt. Friskis och svettis tror jag brukar ha t ex :) kram!

2013-03-12 @ 18:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0