Vecka 25

Idag är jag i vecka 25. Mår faktiskt väldigt bra fortfarande, väldigt skönt att jag inte fått några större problem. Svullnaden jag fick igår försvann under dagen så det va skönt. Men jag har börjat bli väldigt klumpig/ förvirrad haha.
Tappade mina bestick på golvet 3 gånger igår vid olika tillfällen, glömmer var jag är påväg och tappar nästan balansen ibland. Sen kliar det överallt, allt sticks känns det som. Försöker smörja mig ordentligt, smörje mig med 100% Pure igår för o se om det berodde på Bio Oil men det kliade ändå efter. Tycker om att smörja magen, känns skönt och den är så fast och rund, till skillnad från sen efter förlossningen, då blir det nog sladdrig och platt :P
Läste att det är viktigt att äta bra under de tre sista månaderna då bebisen näringsbehov är som viktigast då, men jag äter bra mat, men även mycket dåligt. Men huvudsaken är väl att man inte bara äter skit och att man får i sig alla näringsämnen. Va sugen på burger king igår, men sambon va duktig och sa vi ska va nyttiga så vi köpte en sallad på Ica istället. Som faktiskt också är väldigt gott :)
 
Jag kanske lägger upp bilder varannan vecka istället. Då ser man mer skillnad :)
 
Känns som jag har massa att göra hemma plötsligt, igår va det fullt upp hela dagen och idag kanske vi börjar montera spjälsängen ;) Vill bara bädda den och göra det mysigt. Inte för att det är bråttom men jag blir så varm i kroppen när man går in i bebisrummet och man börjar se hur det byggs fram. Men vi måste ha det stängt där inne för nu har även vår andra katt (kisskatten) börjat hoppa upp i vagnen och det är strängt förbjudet, för när hon legat där ett tag så kommer hon kissa i den och det skulle inte va så kul. Vet inte om det går tvätta en hel vagn, och kattkiss luktar väldigt starkt.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Du kanske redan har hört/ läst det här, eller så bryr du dig inte, men BK har hästkött i sina burgare, det har hittats i England o Irland.. så det är ju mycket möjligt att det är det i Sverige också..:s Tur att jag inte äter sånt.. Det är väl kanske ingen skillnad mellan att äta häst som att äta ko, men just att man inte vet vad som är i tycker jag är läskigt!

Svar: Hej!Ja usch ja! jag är glad jag slipper oroa mig för det då jag är vegetarian. Äter deras vegburgare, tycker den va helt okey. Annars äter jag snabbmat väldigt sällan och slutade äta hamburgare och kyckling på såna ställen för många år sen, just för man inte vet va de egentligen innehåller :S känns som köttet mest består av skit. hittade alltid stora fettbollar i hamburgarna :S
Malin

2013-03-15 @ 14:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0