Drömmar

Den senaste veckan har jag börjat drömma om bebisen varje natt. Det gillar jag :) Det beror nog på att förlossningen är nära och allt blir mer påtagligt nu i slutet.
Har drömt två nätter i rad att jag får en flicka, och igårnatt drömde jag att jag hade jättemycket bröstmjölk så jag sprutade på min sambos ansikte haha. Det roliga är att jag fick min första råmjölk igår och har aldrig drömt om bröstmjölk innan. Så att jag får en dotter kanske med stämmer då, vem vet. Kan va en liten Melissa i magen :)
 
Jag sover väldigt bra på nätterna, jag somnar väldigt fort och sover länge. Men vissa nätter får jag gå upp 6-7 gånger och kissa vilket är drygt. Det jobbigaste är att stiga upp. För på nätterna är magen väldigt öm och känns som man har träningsvärk överallt så det är svårt att gå upp ur sängen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0