Jeffrey Campbell

Dessa skor har stått och dammat sen förra sommaren. Kan känna nu i efterhand att jag kanske inte skulle köpt så mycket skor :) Hade en period där jag va galen i skor, sen kommer nästa period där det va klänningar som gällde osv. Tror det är bra jag inte shoppat så mycket till mig själv under min graviditet så jag har kunnat avvänja mig lite :P
Men jag får mer lust o shoppa när man känner sig nöjd med sig själv. Inte kul o köpa fina kläder när man är gravid då passformen är helt annorlunda.
Så hädanefter ska jag tänka över mina inköp!

Jag gillar JC mycket då de är så bekväma och gillar nitarna. Gillar mest Roxy Spikes som är de svarta sandalerna. Men jag får oftast mycket skavsår av dom så måste ha massa plåster osv. Men kanske blir bättre när jag gått in dom :) Problemet är bara att det inte finns så många tillfällen att ha dessa höga skor. För känner mig som en jätte jämte sambon så de blir mest på fest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0