Kollage

Laddade ner en bra app igår där man kan göra kollage. Jag gör ofta kollage med mina bilder i bloggen så denna appen är jättebra :) Den heter photocollage. Finns olika men jag har den som kom upp först.

Idag har det blivit en svällardag! Sambon åkte iväg o köpte tre glassar och noblesse till mig sen åt jag resterna från pizzan innan.

Har också börjat få ont i huvudet. Idag har jag haft det från o till hela dagen. Misstänker att det kan bero på järnbristen. Men vet att det kan va ett tecken på havandeskapsförgiftning fast har inga andra symptom. Men kan ta upp det för bm på tisdag iaf. Då kommer jag också få reda på mina exakta järnvärden och om det kan va brist på nåt annat.



Julafton. Där är jag ca 12 veckor och magen började precis o synas :) Tiden har verkligen gått fort från julafton. Känns som jag nyss åt julmat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0