Löshår

Här är en bättre bild på håret, eller så bra som jag orkade ta :P Ser väl inte så bra ut på kortet men färgerna matchade rätt bra :) Det är smidigt att ha fläta eller uppsatt med clips om de inte ser naturligt ut utsläppt. För en riktig hårförlängning ser alltid mycket mer naturligt ut, sålänge man gjort den hos en bra frisör. Man har sett många skräckexempel där tjejer inte har några slingor längst fram och har alldeles för lite hår så de bara ser stripigt ut och där man ser var kanten på sitt egna hår slutar. Om man vill det ska se så natuligt ut som möjligt bör man inte ha längre hår än dubbla sin längd, hellre mindre än det. Så om man har till öronen skulle en längd till axlarna funka. Men en hårförlängning kostar också därefter, ca 5-10 000 hos frisör och håller i 5-6 månader.
 
Jag kan rekommendera keratinvax, har använt det två gånger och har funkat jättebra. Håller bra och är någorlunda lätt att sköta. Inflätat hår skulle jag aldrig göra då det lätt möglar och det går inte borsta ut håret så det blir som rastaflätor tillslut. Även tejp känns väldigt dåligt då det inte är lika hållbart. Fast det är rätt logiskt att lim och tejp inte blir lika bra och hållbart. Microringar tror jag också är en bra metod, har aldrig testat. Men det känns som keratinvax är mer hållbart.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0