Naglar

Igår målade jag naglarna o limmade fast lite stenar för att fräsha upp mig lite.
Men idag ser det redan förjävligt ut.
Nu har jag använt China Glaze nagellacken rätt länge och kan ge en recension.

De torkar väldigt långsamt så man råkar alltid förstöra lacket, det tar nån timme innan det är helt torrt så när man behöver måla 2-3 lager tar det typ en dag.

De bubblar sig och spricker varje gång över hela nageln efter bara en dag.

Det lossnar väldigt fort.

De kostar 100kr i Sverige o då tycker man de borde va bättre kvalite. Det är synd för de har väldigt många och fina färger. Nu måste jag ta bort en dags jobb jag la på naglarna för de helt enkelt bara ser smutsigt och ofräsht ut.
Det har heller inte hjälpt med underlack och jag kan nu idag göra jack med nageln väldigt lätt i lacken så de torkar egentligen aldrig riktigt.



Kommentarer
Jojo

Kan verkligen rekommendera essies lack! De är superbra :) de finns för bara 80 kr på beautybay.com

2013-05-14 @ 16:25:41
Belovely

Jojo: jo de ska nog va bra. Tror jag haft de innan. Får testa det märket nästa gång :)

2013-05-14 @ 19:44:21
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0