Ögonfransar

Jag har läst så mycket om hur fin hy man får när man är gravid, starka naglar, blankt friskt hår och att man strålar. Hmm, jag väntar fortfarande på det där :P Mina naglar frasar sig och är böjbara åt alla håll, massa hår har gått av i överhåret så det ser ut som jag fått en elektrisk stöt då allt står rakt upp, hyn är väl som vanligt förutom att jag fått massa porer, och mina ögonfransar är obefintliga, jag ser faktiskt ingen skillnad om jag har mascara eller inte.
Naglarna kan bero på järnbristen och håret kan bero på min hårförlängning som säkert slet på det endel.
 
Jag tog Neulash för drygt ett år sen och då va fransarna väldigt långa jämfört med vad de brukar va. Jag har väldigt glesa och korta ögonfransar så det va skönt att ha nåt att sminka med :)
 
Jag gillar att testa nya saker som förbättrar utseendet, Neulash var en grej. Men jag är samtidigt väldigt nojjig så vågade inte fortsätta med det då jag läste att endel tappade alla fransar och fick en röd rand längs fransrader.
Sen är det inte billigt, kostar 1600 för 6 ml som håller ca 7 månader. Hade velat testa fransförlängning men det verkar jobbigt när man ska ta bort sminket och vilket smink man får använda osv. Man får väl inte ha nåt med olja i. Sen vill man ju kunna gnugga ögonen utan att oroa sig att fransarna ska gå av :)
 
Nån som testat fransförlängning?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0