Snart 9 månader sedan

Det är snart 9 månader sen jag och sambon fick vårt underbara besked att jag är gravid. Man minns det så väl när man såg plusset och sen dess har tiden bara rusat iväg. Samtidigt känns det som man varit gravid i en evighet då man haft bebis på tankarna sen man började försöka så samtidigt är det en lång resa för att få ett barn. Jag är glad jag blev gravid hyffsat snabbt, tog tre månader från det att jag slutade med p-piller. Finns ju de som försöker i flera år, det måste va väldigt jobbigt. Sen blev det en sån perfekt tajming :) Vi ville ha ett sommarbarn men inte mitt i sommaren, så slutet av juni blir perfekt! Fast i början av juni hade nog varit snäppet bättre så man hann återhämta sig och komma in i rollen som förälder innan sommaren är slut.

Nästa gång vi ska försöka få barn nummer två får vi börja försöka i juni :)
 
 
Detta fotot togs strax efter jag blev gravid :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0