Solar och njuter

Man får försöka njuta så mycket man kan när man är gravid, eller det ska man ju alltid försöka göra. Men det är inte alltid så lätt när man är gravid då många mår illa, får foglossning och ryggvärk och har en påtaglig trötthet.
Jag är glad jag bara har foglossning, och den är fortfarande mild, det kan bli mycket värre där man måste ha rullstol.

När det är fint väder ute passar jag på att fixa lite i trädgården, så gör lite i taget så hinner jag nog få de mesta fixat :) Vi hade velat va hos oss efter dopet och då vill jag gärna ha trädgården fixad innan Vincent kommer :)


Man skulle kunna tro jag va naken på detta kortet, men jag har bikini på mig :)
Brukar i vanliga fall titta vid trosan om jag fått nån färg men det är omöjligt nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0