Söndag

Idag har jag fått mycket gjort och fick till och med sambon att klippa gräset :P Nästa vecka verkar de bli väldigt fint väder med och då är man ute mycket mer, sen orkar man göra mer saker än om man bara sitter inne.
 
Imån ska jag och sambon på föräldrakurs. Ska bli kul :) Nån som vet om det kostar nåt? Sambon fick för sig det kostade, men det tycker jag de inte borde göra. De få saker som finns tillgängligt i Växjö ska ju inte kosta. Men jag är glad att besöken hos BM inte ksotar nåt, de hade varit dyrt :)
Men jag hade velat se förlossningsrummen men det fick man inte göra innan, hoppas de inte är för mycket sjukhuskänsla.
 
Det har verkligen blommat ut denna veckan. Sjukt det kan gå så fort!
 
 
Sasha solade med idag :)
 
 
 


Kommentarer
Amanda

föräldrarkurserna är gratis :)

2013-05-12 @ 19:24:15
Marina

Va?! Fick du inte se förlossningssalen? Det ska man väl få?
De på Blekinge sjukhuset var ok rum tyckte jag. Lite mittemellan sjukhus och lite mysigt. :)

2013-05-12 @ 21:34:02
Josse

Föräldrakurser brukar vara gratis, men psykoprofylaxkurser som var gratis tidigare (typ när våra föräldrar skulle ha barn) är det inte. De kostar en hel del tyvärr! Hoppas det känns bra efteråt :) /J

2013-05-12 @ 22:15:07
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Belovely

Marina: frågade BM för ett tag sen om man kan få se dom o de fick man inte. Tycker det va konstigt. Borde ju inte va några problem tycker man.
Får hoppas de är mysiga här me då :)

2013-05-12 @ 22:24:32
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Josse: okey, då är de säkert gratis :)
Jag har inte hört nåt om profylaxkurser, de finns säkert i Växjö men har inte blivit informerad nåt om de o har glömt frågat varje gång :) synd de är dyra. Men de går säkert bra utan de kurserna :)

2013-05-12 @ 22:26:25
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0